• Cum pot fi sigur ca produsele comandate pe La Fourchette.ro sunt de cea mai buna calitate?

Produsele pe care le vindem au fost alese cu mare grija de echipa noastra direct din Rungis (cea mai mare piata din Europa). Odata ce cosul tau este validat, echipa noastra il pregateste direct de la Rungis apoi este incarcat in camioanele noastre. Acest lucru asigura prospetimea si calitatea produselor noastre. Conditiile de temperatura sunt respectate cu strictete. Produsele sunt transportate in conditii de igiena stricte si de temperatura controlata, care permit livrarea optima a produselor noastre. In plus, in acest fel, evitam intermediarii, platformele logistice si putem livra cat mai repede posibil. Noi controlam produsele la plecare si la sosire. in functie de sezon si de sugestiile dumneavoastra, vom modifica oferta noastra in mod regulat.

  • Cum sa fiu sigur ca platesc greutatea exacta?

Greutatea produselor vandute la kilogram (de ex : branza) sau la bucata (de ex : fructe si legume la bucata, peste si carne per portie) nu poate fi intodeauna cea indicata pe site sau cea care a fost comandata.

Va garantam ca vom compensa diferentele, dupa cum urmeaza:

- Daca acestea sunt in avantajul dumneavoastra, daca greutatea este mai mare decat cea indicata pe site, noi va oferim diferenta.

- in caz contrar, diferenta va aparea automat pe factura dvs si diferenta de pret va fi dedusa.

  • Produsul meu preferat nu se vinde pe site-ul La Fourchette?

Va invitam sa contactati serviciul nostru pentru clienti, prin e-mail la urmatoarea adresa: contact@lafourchette.ro. Echipa noastra va studia propunerea dumneavoastra cu cea mai mare atentie si va depune eforturi pentru a va satisface cel mai bine nevoile dumneavoastra.

  • Cum pot sa platesc cumparaturile mele?

Aveti doua optiuni: fie inainte de livrare prin transfer bancar, fie in numerar, direct la sofer la livrare.

  • Ce se intampla daca eu nu sunt acasa in timpul livrarii?

Puteti obtine achizitiile de la un punct de pick-up. Cu toate acestea, taxa de livrare va fi perceputa.

  • Am nevoie de o factura. Este posibil?

Da.

Deoarece Lafourchette.ro respecta fiecare client in parte, a dezvoltat politica client stricta, care cuprinde o politica clara de refund, a impus norme stricte de igiena, circuitul de livrare respectand lantul de frig si indeplineste standardele impuse de ANPC . Va ramanem intodeauna la dispozitie prin pagina de contact sau prin blog!